Friday, December 19, 2008

BICARA DENGAN MAKHLUK ALLAH BERNAMA BABI

Oleh matcomot

" temuramah ini berlangsung di kandang babi di paya mengkuang

wartawan : hi encik babi,salam sejahtera.semoga sihat hendaknya.

en. babi : hi encik wartawan,aku khabar baik…nak salam boleh..salam la,salam la……

wartawan : mana boleh salam,kau haiwan najis berat.nanti aku kena samak.

en. babi : blah la lu..poyo, babi kau kecoh.. minum arak, seks luar

nikah..artis seksi seksi,tak pula korang kecoh..haram juga tu.

wartawan : aisey encik babi,jangan la marah gua.gua nak interview lu boleh?

en.babi : yea yea…..gua no hal,tapi lu mesti letak gambar gua kat front page.

wartawan : aii en.babi..so gua nak tanya lu ni,pehal semenjak dua menjak ni orang suka sangkut mayat kawan kawan u yg meninggal merata rata?

en.babi : gua rasa la..tu bukan kawan kawan gua.bukan orang sini.kawan kawan gua dah tak ramai di paya mengkuang ni.geng gua cukup lagi.gua rasa la kan.ada orang cuba ambil kesempatan untuk mainkan sentimen perkauman umat manusia di malaysia.boss gua ok,takkan dia nak buat gitu.boss gua cuma cari makan.bukan nak gaduh gaduh.

lagi pun, masa geng gua kecoh kecoh dulu pada tahun 2007 takde pun yang nak sangkut sangkut mayat kengkawan gua yang terkorban.awat la baru depa nak sangkut sangkut.

tapi gua ada dengar kawan gua blok sebelah bagitau,soal ni ada sangkut paut dengan pemilihan UMNO.ada orang cuba nak jadi hero melayu dan islam untuk merebut jawatan timbalan presiden UMNO.macam dia akan jadi hero dengan halau semua geng gua dan boss gua dari melaka.secara tak langsung,dia nampak macam pembela melayu lah.

geng mamat ni sudah ambik kesempatan di atas keharaman gua lah kiranya.apa boleh buat abg reporter,gua binatang hina…aku binatang hina,kini terluka di negeri melaka ( babi nyanyi = ikut korus lagu bunga larangan )

wartawan : macam gitu yee…kesian engkau..zalim betul puak gila kuasa ni.engkaujadi mangsa konspirasi.anyway..thank you en babi.

en. babi : no hal..small matter.aaaaaaaaaaaaa bro,lu ada rokok?minta sebatang boleh?

wartawan : babi pun merokok ke?

en.babi : gua babi organik la broooooo

pelbagai banner berbau perkauman di gantung di bulatan berhampiran sekolah pengkalan balak.banner banner ini hanya di pandang sahaja oelh pihak berwajib tanpa menurunkannya.sehingga ke hari ini juga,mereka yang bertanggungjawab belum berjaya di tangkap.kehebatan pihak polis menyiasat gagal di daerah masjid tanah.banner banner berbau perkauman dan sebagainya,boleh di lihat di bawah ini :

"

No comments: