Sunday, July 26, 2009

JAWAB TAG



1. Anda rasa anda hot? Ye, bila nak marah, makan cili banyak-banyak, bila dok kat tempat memasak..hehe
2. Upload gambar kegemaran anda


3. Kenapa anda suke gambar ini? Suka gambaran bersahaja seorang gadis
4. Bila kali terakhir anda makan piza? Tak ingat, lagipun saya tak suka sangat makan pizza 5. Lagu terakhir yg anda dengar? Aduhai Nasib Pak Kadok, tak cam siapa penyanyinya
6. Apa yang anda sedang anda buat selain selesaikan tag ini? Check e-mail
6.Nama anda sendiri,anda suka dipanggil dengan nama apa? Bila ada orang tua yang panggil saya "Kakak". Itu tandanya beliau mengiktiraf kedewasaan saya, hehe. 8. Tag lagi 6 org dgn hati yg terbuka tanpa rasa kekesalan.Sila lakukan kalau tak kena denda mandatori. Amboi, sampai kena mandatori..nasib la


* Siapa no 1 kepada anda? Kawan lama hampir 14 tahun dulu, baru setahun setengah bertemu lagi, dia banyak menolong saya masa zaman muda dolu-dolu.
* Bagaimana pulak dengan no 4? Saya suka dengar dia ketawa, bunyinya mesra, ceria dan bahagia... (bukan bodek ni, tapi kalau nak belanja makan, boleh je..hehehe)
* Kata sesuatu tentang org no 5. "Tak mboh balik kampung ke?"
* Bagaimana pulak dengan no 3. Lama tak dengar cerita
* Siapakah org no 2? Saya banyak belajar erti persahabatan sepanjang mengenalinya, terima kasih banyak-banyak Ummi Nuruddin..
* Bagi pesanan anda untuk org no 6. Ikut turutan adik-beradik, turn kahwin seterusnya awak, bila lagi agaknya? hehehe..



No comments: