Saturday, August 23, 2008

WELCOME TO BOSTONWEB....


Sampai di Putra jam 5.30 setelah naik bas tambahan di Ladang jam 10.30 Ahad malam. Berjumpa dengan Suhana, adik UM yang juga menaiki bas tambahan tapi berbeza giliran. Sampai si Putra jam 5.30 pagi, terus bergegas ke surau untuk berehat dan juga solat subuh. Alhamdulillah, ketemu lagi dengan Suhana, saya akhirnya memutuskan untuk menumpang beliau menaiki kereta abangnya ke PJ.
Takut-takut sampai lambat ke rumah Najibah, saya bercadang untuk menumpang rumah Suhana sebelum ke Jalan Sultan Ismail. Teka siapa saya jumpa di rumahnya? Hidayah Ismail, junior saya di sekolah agama suatu masa dahulu. Ketawa saya dan Dayah atas pertemuan yang tak dijangka, heheh. Tapi tak sempat bersembang lama, saya perlu bergegas ke Jalan Sultan Ismail secepat mungkin dan perlu bersiap-siap.

Nasib baik Hidayah sudi menumpangkan saya ke LRT Taman Jaya. Sampai 9.30 pagi di Bostonweb, huhu. Alhamdulillah disambut baik. But I need to speak English as well as I can, first languange here. The introduction about the Job Camp offered, need to know my coursemate. I have a new friends, most of them are fresh graduates from various IPTA in Malaysia. I am the oldest one, huhu.

But it does'nt matter, as long as I don't mind about age, hehe. I need to stop here now, insyaALLAH maybe I would share any other important things about my life at Kuala Lumpur after this. Speak and writing in English, one new challenges for me right now, insyaALLAH I will do my best, wassalam and have a great day ahead wherever, whenever you are...!

No comments: